Misija įmanoma: kaip išsaugoti skaitmeninius „Twitter“ prisiminimus

„Twitter“, „Facebook“ ir kitų socialinių tinklų vartotojai yra linkę nerimauti dėl savo skaitmeninių duomenų išsaugojimo. Žmonės dažniausiai bijo, kad dėl įvairių kibernetinių nusikaltėlių veiksmų jie praras prieigą prie savo paskyrų ir savo skaitmeninio gyvenimo.

Be to, nemaža dalis vartotojų mano, kad socialiniuose tinkluose jie švaisto savo laiką ir norėtų ištrinti savo profilius. Tačiau nors žmonės ir yra linkę atsisakyti socialinių tinklų, bet dažniausiai jie priversti ir toliau juos naudoti. Viena iš pagrindinių to priežasčių – skaitmeniniai prisiminimai. Vartotojai bijo, kad ištrynę savo socialinių tinklų paskyras jie nebegalės atgauti asmeninių duomenų, pavyzdžiui, nuotraukų.

Kad ir kokia būtų priežastis, „Twitter“ vartotojams reikia aiškaus paskyros deaktyvavimo mechanizmo. Šiuo metu nėra galimybės išsaugoti vartotojams patikusius „Twitter“ pranešimus ar žmonių, kuriuos jie sekė, sąrašą. Vartotojai gali išsaugoti tik savo pačių pranešimus ar pranešimų persiuntimus.

Jeigu norite deaktyvuoti savo „Twitter“ profilį, bet išsaugoti jame esančius prisiminimus, „Kaspersky“ ekspertai pataria atlikti šiuos veiksmus:

• Eikite į twitter.com tinklalapį ir prisijunkite prie savo paskyros.

• Viršutiniame dešiniajame kampe spustelėkite savo profilio nuotrauką ir išskleidžiamajame meniu pasirinkite nustatymų ir privatumo skiltį (angl. Settings and privacy)

• Kairiajame meniu pasirinkite „Paskyra“ (angl. Account), slinkite žemyn ir spustelėkite mygtuką „Prašyti savo archyvo“ (angl. Request your archive), kurį rasite „Jūsų Twitter archyvas“ (angl. Your Twitter archive) skiltyje.

• Tada jums bus sukurtas ZIP failas. Jį gausite į savo elektroninio pašto dėžutę. Šiame faile rasite pagal mėnesius suskirstytų „Twitter“ pranešimų sąrašą ir vartotojo veiklos diagramą.

Taip pat yra galimybė visam laikui ištrinti savo „Twitter“ paskyrą. Vartotojo duomenys nebus ištrinti iš „Twitter“ serverių ir bus naudojami pagal vartotojo sutartyje nurodytus punktus, tačiau paskyra taps nepasiekiama ir niekas (išskyrus bendrovės darbuotojus) negalės jos peržiūrėti.

Sužinokite daugiau apie paskyros deaktyvavimą https://www.kaspersky.com/blog/how-to-delete-twitter/24882/ ir bendrąsias „Twitter“ kibernetinio saugumo taisykles https://www.kaspersky.com/blog/twitter-security/11860/.

Apie „Kaspersky“

„Kaspersky“ – tai 1997 m. įkurta tarptautinė kibernetinio saugumo bendrovė. „Kaspersky“ sukauptos žinios ir patirtis padeda kurti novatoriškus saugumo sprendimus ir paslaugas, kurie užtikrina viso pasaulio verslo, ypatingos svarbos infrastruktūrų, vyriausybių ir vartotojų saugumą. Platų „Kaspersky“ bendrovės portfelį sudaro pažangiausi galinių įrenginių apsaugai skirti produktai ir daugybė specializuotų saugumo sprendimų bei paslaugų, skirtų kovoti su sudėtingomis ir nuolat evoliucionuojančiomis kibernetinėmis grėsmėmis. „Kaspersky“ technologijos saugo daugiau nei 400 mln. vartotojų ir 270 tūkst. verslo klientų. Norėdami sužinoti daugiau, skaitykite www.kaspersky.com.


Rugsėjo 6, 2019