Servisas

„Kaspersky Lab“ įsitikinusi, kad apsaugos sistemos turi būti dinamiškos – operatyvus duomenų atnaujinimas ir nuolatinis palaikymas yra būtini užtikrinant efektyvią apsaugą nuo naujų grėsmių. Būtent todėl svarbiausiu „Kaspersky Anti-Virus“ ir kitų mūsų produktų elementu tapo susijusios paslaugos. Be jų antivirusinė programa yra tik bevertis mašininio kodo elementas, neatliekantis pagrindinės savo užduoties – apsaugos nuo virusų.

Registruotas vartotojas kas valandą gauna duomenų bazių naujinius, gali nemokamai atsisiųsti įdiegtų produktų naujinių ir kreiptis į techninės pagalbos tarnybą. Verslo klientams siūlomos papildomos paslaugos.

Mes numatėme nemokamas paslaugas ir tiems, kurie dar netapo mūsų klientais. Jūs galite patikrinti, ar įtartinuose failuose, esančiuose jūsų kompiuteryje, nėra virusų, atsisiųsti paslaugų programas pavojingiausiems virusams šalinti, taip pat galiteužsiprenumeruoti „Kaspersky Lab“ informacinius naujienlaiškius.

Duomenų bazių ir versijų atnaujinimas

Reguliarus duomenų naujinimas – didelio „Kaspersky Lab“ programinių produktų efektyvumo garantas. Šiandien antivirusinės duomenų bazės atnaujinamos kas valandą, o apsaugos nuo brukalų duomenų bazės – kas 20 minučių. „Kaspersky Lab“ produktų vartotojai turi galimybę nemokamai atnaujinti turimus produktus iki einamosios versijos. Visas būtinas nuorodas rasite skyrelyje „Atsisiųsti“.

Nemokamos paslaugos visiems

Kiekvienas svetainės lankytojas gali tiesioginiu darbo režimu patikrinti, ar kuris nors jo kompiuteryje esantis failas nėra užkrėstas virusu.
Prieš įsigydamas programą vartotojas gali atsisiųsti jos bandomąją versiją ir išmėginti, kaip ji veikia.
Pasaulinių virusinių „epidemijų“ metu įmonė leidžia nemokamas, visiems pageidaujantiems prieinamas paslaugų programasvirusams šalinti.
Be programinių produktų, „Kaspersky Lab“ siūlo informacinį palaikymą: „Virusų enciklopedijoje“ pateikiami detalūs visų tipų kenksmingų programų aprašymai, o įmonės informaciniai naujienlaiškiai informuoja vartotoją apie naujausias „epidemijas“.

Papildomos paslaugos verslo klientams

Stambaus užsakymo iš įmonių atveju „Kaspersky Lab“ pasiūlo ir papildomų paslaugų kompleksą. Tai leidžia padidinti naudojamų informacijos saugumo sprendimų efektyvumą. Su kiekvienu stambiu užsakovu dirbame individualiai. Individualus darbas gali apimti tinklo tyrimą ir analizę, antivirusinio komplekso diegimą, užsakovo darbuotojų mokymą ir įdiegtos saugumo sistemos priežiūrą.

Techninis palaikymas Lietuvoje

Visais techniniais klasuimais, susijusiais su Kaspersky programinės įrangos diegimu, nustatymais, pašalinimais ir t.t. galite kreiptis nemokamai telefonu +370 676 10000 arba el. paštu support@kaspersky.lt 

Dėmesio! Techninis palaikymas vykdomas vartotojams įsigijusiems Kaspersky Lab produktų licencijas Lietuvoje.